واکنش پنجم یا باغ آفتابگردون

دیشب رفتم فیلمه واکنش پنچم رو دیدم.واقعا بازیگری گوهر خیراندیش باحال وریلکسه.نیکی کریمی هم که تو تمام فیلماش می خواد چهره مظلوم ورنج دیده زنان ایران رو نشون بده.مریلا زارعی هم شیطنت وغرور زنانه رو.(فکر کنم آدم باهاش هیچوقت دلتنگ نشه وحوصلش هم سرنره)ولی ما تو تمام پلانها وسکانسهای این فیلم از یه تیکه خیلی خوشم اومد.راستش همیشه دنبال یه جای اینطوری تو ایران می گشتم.آدرسش طبق این فیلم اینه:جاده ساوه البته یه فرعی از جاده تقریبا بیست کیلومتر مانده به ساوه راستش من تو این فیلم علاوه بر موضوع کاملا فمنیستیش که خوشم اومد -از جسارت میلانیُ-  این باغ آفتابگردون(گل مورد علاقه من همراه با رز) خیلی به هم  حال داد.
در مورد این فیلم هر چی می خواین می تونین از این لینک بگیرید:
    
http://www.tahminehmilani.com/new.htm         


خدایا به من زیستنی عطا کن که در لحظه مرگ بر بی ثمری

   لحظه ای که برای زیستن گذشته است حسرت نخورم و

مردنی عطا کن

  که بر بیهودگی اش سوگوار نباشم.

«خدایا تو چگونه زیستن را به من بیاموز، چگونه مردن را خود خواهم آموخت.»

 

خدایا آرامشی ده
          تا بپذیرم آنچه که از تغییر آن ناتوانم،

شجاعت 
          که تغیر دهم آنچه را می توانم،

ودانش
         که تفاوت آندو را دریابم.

از سر...

مولانا می فرماید: سلام

بار الها صائقه ای فرود آر بر ابرهای تیره نگاهم شاید که چشم دلم باز شود.